Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων Αθήνα -Πάτρα, Τμήμα Κιάτο – Αίγιο, Ελλάδα (2007-2010)
Λεπτομέρειες
Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων Αθήνα -Πάτρα, Τμήμα Κιάτο – Αίγιο, Ελλάδα.
Παρεχόμενες υπηρεσίες:
1. Οριστική μελέτη εκσκαφής, προσωρινής υποστήριξης και τελικής επένδυσης της σιδηροδρομικής σήραγγας Τράπεζας. (μονή σήραγγα διπλής τροχιάς με συν. μήκος 2.760m, εσοχές Η/Μ ανά 25m και δυο υπόγειες σήραγγες διαφυγής συν. μήκους 400m μεγ. διατομή εκσκαφής 40m²). Το υπόγειο τμήμα της σήραγγας μήκους 2.714m σχεδιάστηκε με ΝΑΤΜ (μέγ. διατομή εκσκαφής 150m²).
2. Οριστική μελέτη εκσκαφής, προσωρινής υποστήριξης και τελικής επένδυσης του δυτικού τμήματος 500m από το στόμιο εξόδου της σιδηροδρομικής σήραγγας Πλατάνου (μονή σήραγγα διπλής τροχιάς), σχεδιάστηκε με ΝΑΤΜ, μεγ. διατομή εκσκαφής 150m². Σχεδιάστηκαν και εσοχές Η/Μ ανά 25m.
3. Μελέτες εφαρμογής των μέτρων προσωρινής αντιστήριξης των στομίων εισόδου και εξόδου της σιδηροδρομικής σήραγγας Τράπεζας.
4. Μελέτη εφαρμογής των μέτρων προσωρινής αντιστήριξης του στομίου εξόδου της σιδηροδρομικής σήραγγας Πλατάνου.
5. Οριστικές μελέτες υδραυλικής σήραγγας αποστράγγισης ομβρίων κάτω από τη σιδηροδρομική σήραγγα Τράπεζας (συν. μήκος υδραυλικής σήραγγας αποστράγγισης 200m, μεγ. διατομή εκσκαφής 7m²) με τη μέθοδο pipe jacking, ήτοι με χρήση μηχανήματος ολομέτωπης κοπής τύπου εδαφικής εξισορροπητικής πίεσης (ΤΒΜ – ΕΡΒ). Επιπλέον σχεδιάστηκαν όλα τα απαραίτητα τεχνικά όπως φρέαρ αρχής, φρέαρ εξόδου, οχετοί και άλλα συναφή έργα.
ΠΕΛΑΤΗΣ
ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Κεντρική Ελλάδα
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ
Σιδηροδρομικές Σήραγγες / Υδραυλικά Έργα